19-11-2007 @ 22:18
Onlangs berichten we al over de campagne die het bedrijf The Missing Synch nu voert voor T-Mobile en Orange.
Het nummer uit deze reclame wordt binnenkort ook officieel uitgebracht en is van Eloise getiteld "Guide Me Home"
bericht van 5 november jl.
The Missing Synch heeft opnieuw de muziek verzorgt van een grote media campagne. Dit keer gaat het om de commercial die het samengaan van T-Mobile en Orange ondersteunt. De commercial is te bekijken in de showreelsectie op www.themissingsynch.nl .
Met de overname van Orange door T-Mobile is één van de grootste communicatiebedrijven ontstaan met ongeveer 4,8 miljoen mobiele klanten en ruim 500.000 breedband klanten in Nederland. In de nieuwe opzet blijven de bedrijven samen verder werken aan datgeen de bedrijven met elkaar verbindt; service. Doordat beide bedrijven samen verder gaan kunnen de klanten profiteren van een betere service, een betere dekking door het combineren van netwerken en een uitgebreidere persoonlijke dienstverlening door het samenvoegen van de service- en verkooppunten. Om dit de consument te vertellen is de nieuwe campagne ontwikkeld.
The Missing Synch stort zich met passie op het zoeken van de juiste muziek voor commercials, radio, TV en (bioscoop)films. Naast 'research' en de daaraan verbonden 'licensing' van bestaande muziek produceert The Missing Synch ook muziek op maat.
Meer info: www.themissingsynch.nl