22-04-2011 @ 17:31
Nick & Simon spelen een belangrijke rol in de nieuwe commercial van C1000. De commercial is vanaf zondag 24 april op de Nederlandse zenders te zien.
Nick & Simon zijn te zien in de dierentuin, tussen de apen en giraffen. Maar ook in een achtbaan en tussen de leeuwen. De opnames zijn op verschillende plaatsen geweest. Vanaf 25 april kunnen klanten bij C1000 sparen voor korting op dagjes uit in heel Nederland en een aantal in Duitsland, of voor… Nick & Simon
Als extra uitje kunnen klanten sparen voor maximaal 20,- euro korting op het Symphonica in Rosso concert van Nick & Simon in Gelredome op 14, 15 of 16 oktober 2011.
De spaarcampagne
Bij elke €10 aan boodschappen krijgen klanten een Uitzegel. Deze zegels worden op een spaarkaart geplakt waar 5 zegels op kunnen. De volle spaarkaart kan worden ingeleverd tegen een “Dagje Uit” voucher. Op de voucher staat een unieke code, die code vult de klant in op een speciale website: www.c1000.nl/dagjeuit , waar kaartjes met korting besteld kunnen worden. De korting hangt af van de attractie en de dag waarop de klant wil gaan.
Dagje Uit Magazine
Er is een speciale “Dagje Uit” magazine waarin de klanten kunnen zien voor welke attracties ze korting kunnen krijgen. Zoals Burgers Zoo, Madame Tussauds, Snowworld, Moviepark Germany of… Nick & Simon