22-12-2011 @ 20:44
Na 25 jaar DJ te zijn geweest kon DJ Food alle albumpresentaties wel in scriptvorm uitschrijven. DJ Food vond dat het tijd was om het script eens compleet om te gooien. Ter promotie van zijn nieuwe album “The Search Engine” dat uit zal komen op 16 januari 2012, zal hij, in samenwerking met het planetarium van Londen, een show laten zien zoals nog nooit eerder vertoond is.
DJ Food is een project opgezet door Matt Black & Jonathan More, met als grootste succes tot nu toe het album; Jazz Brakes Volume 3, een album dat door andere DJ’s gebruikt kon worden om mee te mixen of remixen. Het nieuwe album bestaat uit een selectie van 3 EP’s, samengesmolten tot een 56 minuten durend album. Het album zal in verschillende formats beschikbaar zijn, onder andere in CD digipack en een CD + comic.
Ter promotie van het nieuwe album zal DJ food op 19 januari 2012, in samenwerking met het planetarium van Londen een live show geven. De show zal 45 minuten duren en zal maar 3 keer vertoond worden, waarna er nooit meer een mogelijkheid zal zijn om de show te aanschouwen. De show zal bestaan uit een 45 minuut durende remix van het album en een 360 graden visueel spektakel. Volgens DJ Food is er geen betere manier om het album te ervaren, tenzij:, “it’s by being dipped in a vat of high grade LSD”