Media Future Week 2012

04-05-2012 @ 18:49

Hogeschool Inholland organiseert in samenwerking met negen andere hogescholen in Nederland de Media Future Week (MFW). Van 7 tot en met 10 mei komen de 150 beste en meest gemotiveerde mediastudenten samen om zich te buigen over hoe onze toekomst als
mediaconsument en mediaprofessional er over 3 jaar uitziet. Een exclusief programma met
workshops, brainstormsessies en presentaties van topsprekers uit de media-industrie, uit binnen- en buitenland.
Van Hogeschool Inholland nemen vijf studenten deel aan de Media Future Week. De Media Future Week is een creatieve rollercoaster waar de deelnemers in korte tijd met elkaar een case oplossing ontwikkelen. Deelnemers van de verschillende hogescholen werken in groepen aan cases uit het bedrijfsleven. Zo zijn er onder andere cases van TNO, NOS, Taskforce Innovatie Utrecht en Almere DataCapital. Aan het einde van de Media Future Week presenteren de talenten hun case oplossingen aan elkaar en aan de opdrachtgevers.
Naast dit co-creatie proces wordt ook regelmatig afstemming gezocht met experts uit het bedrijfsleven. De deelnemers van Media Future Week krijgen een exclusief programma voorgeschoteld bestaande uit internationale keynote speeches van bijvoorbeeld Andrew Keen en Seth Shapiro, presentaties van Nederlandse toppers uit het bedrijfsleven en praktische workshops, zoals een sessie over business models. MFW wordt geopend met een keynote van Gerd Leonard.
Meer informatie over dit bijzondere evenement is te vinden op
www.mediafutureweek.nl of op de facebook pagina of via twitter.

Of bekijk de
reacties van deelnemers (video) van MFW11. Reacties van deelnemers MFW11 op
twitter:
• “Eén grote possibility rush”
• “Misschien wel de allervetste leerzaamste week van mijn studie. MFW was super geslaagd!”
• “Inspirerende sprekers, super strakke goed geregelde planning en fantastische mensen!”
• “Wow nog helemaal verslaafd aan de adrenaline die MFW met zich mee heeft gebracht. Nu nog business maken