ZEER UITGEBREIDE MEDIA CAMPAGNE VOOR DVD VAN 'JA ZUSTER NEE ZUSTER'

29-04-2003 @ 13:57

Rond de lancering van de DVD en video van 'Ja Zuster Nee Zuster' op 2 mei a.s. laat men bij Warner Home Video niets aan het toeval over. Deze week loopt er bij Noordzee FM een campagne waarbij dagelijks 6 x een 25 seconden promo te horen is, met een dagelijkse prijsvraag in het radioprogramma van Gordon. Op Koninginne dag vaart een boot door de Amsterdamse grachten met daarop 8 Zuster Klivia's, begeleid door de muziek uit de film. Tevens wordt de 4 euro korting op de DVD gecommuniceerd. Op de dam draait een mega scherm waar 30 maal de tv spot te zien zal zijn.Verder is er veel persaandacht en zijn er promoties, waaronder exposure op Libelle.nl, Margriet.nl, Kletskoek, Veronica Magazine, Avrobode, AD, Glossy, Flair en vele andere!Verder wordt 'Ja Zuster Nee Zuster' sinds de release van 'Minoes' getrailerd. Dit is goed voor ca 6 miljoen contacten!!Ook is een leaflet met info over JZNZ gestopt o.a. in 'Minoes' en 'Harry Potter 2' (ca 2,2 miljoen contacten)In Metro staat op 1 mei een 1/2 pagina aktie.Op 2 en 3 mei worden 15 + 5 seconden spots uitgezonden over de DVD en video met € 4,- korting!Verder zullen in dagbladen als Metro, Spits, Telegraaf, AD, Parool, Trouw, NRC en Volkskrant op 1 mei advertenties verschijnen over de DVD en video en wordt ook de 4 euro korting gecommuniceerd.(warner home video)