23-11-2010 @ 13:42
Website van het Jaar, dé online publieksprijs van ons land wordt donderdag 25 november uitgereikt aan de beste website volgens het Nederlandse publiek.
De afgelopen zes weken hebben zo'n 480.000 Nederlanders in 21 categorieën hun stem uitgebracht en hun favorieten beoordeeld op inhoud, navigatie en ontwerp.
De verkiezing is een initiatief van MetrixLab en Emerce en werd voor het negende achtereenvolgende jaar in ons land gehouden.
Op 25 november 2010 wordt tijdens de feestelijke uitreiking in Beurs van Berlage Amsterdam in aanwezigheid van de grootste internetmerken van het land bekend gemaakt welke Nederlandse organisatie volgens de Nederlandse consument de beste website van 2010 heeft. Eerdere winnaars waren onder andere Tweakers, ANWB, Funda, Hyves, Google en ING.
De verkiezing wordt gesteund door TerreMark en diverse media partners en brancheverenigingen.
Over Emerce
Emerce gaat over online business en marketing. Emerce biedt managers en ondernemers inspiratie en kennis om voorop te lopen. Het crossmediale merk Emerce omvat een magazine, de jaarlijkse Emerce 100, eGuide (de portal voor online projecten), de altijd actuele nieuwssite, nieuwsbrieven, webseminars, rss-feeds, mobile nieuwsdienst en evenementen zoals Emerce eDay, Mobile Convention, IAM, eTravel, eFinancials en Conversion.
www.emerce.nl
Over MetrixLab
MetrixLab, gevestigd te Rotterdam, is marktleider in online consumentenonderzoek. MetrixLab ondersteunt vele opdrachtgevers wereldwijd bij het ontwikkelen van nieuwe producten en verpakkingen, het optimaliseren van reclamecampagnes en websites en het verbeteren van klant- en medewerkertevredenheid. In 2008 is MetrixLab door de MOA verkozen tot 'Marktonderzoeksbureau van het jaar'. Met meer dan 100 medewerkers en een omzet van bijna 20 miljoen euro is MetrixLab een van Europa's grootste en snelst groeiende online marktonderzoekspecialisten. Naast de thuismarkt in Nederland heeft MetrixLab kantoren in Duitsland, Engeland, Frankrijk, Spanje en de Verenigde Staten.
www.metrixlab.com