03-06-2009 @ 22:23
Nederland krijgt er een nieuw magazine bij: het 100% NL Magazine. Het eerste 100% NL Magazine ligt op 16 juni in de winkels en heeft 124 pagina’s. Het blad zal 10 keer per jaar verschijnen in een oplage van minimaal 75.000 exemplaren en is een joint venture tussen Volendam Music B.V., Wenlis Beheer B.V. en 100% NL.
Algemeen Directeur Carlo de Boer van 100% NL: “100% NL slaat haar vleugels uit. Naast het radiostation zijn wij partner geworden in een nieuw blad dat onze naam draagt: het 100% NL Magazine. Het bijzondere van dit blad is, dat het is ontstaan doordat de initiator en haar vriendinnen tot de conclusie kwamen dat er eigenlijk voor hen geen echt leuk lijfblad te vinden was. Na lange brainstormsessies heeft de vriendinnenclub de inhoud bepaald en zijn ze aan de slag gegaan, samen met een aantal professionals uit de bladenwereld. Het is een bijzonder positief en lekker leesbaar blad geworden. Geen specifiek muziekblad, maar een leuk blad vol met zaken die onze (hoofdzakelijk vrouwelijke) doelgroep interesseert. Het 100% NL Magazine is vanaf 16 juni overal verkrijgbaar via 7.000 verkooppunten.”
In het eerste 100% NL Magazine staat o.a. een onthullend en lang interview met Jan Smit en een sexy blonde vrouw en vertelt Daphne Deckers openhartig waar ze spijt van heeft in haar leven. Verder veel mode, beauty, reizen, openhartige verhalen en reportages etc.
100% NL
Met meer dan 1,4 miljoen verschillende luisteraars per week is 100% NL het snelst groeiende radiostation van Nederland. Op 100% NL hoor je de hits van Guus Meeuwis, Marco Borsato, Nick & Simon, Lisa, Ilse DeLange, Gerard Joling, Jan Smit en klassiekers van o.a. Doe Maar, Toontje Lager en Frank Boeijen. Ook zijn er gepresenteerde programma’s te beluisteren van Daphne Deckers, Tanja Jess, Myrna Goossen, Elsemieke Havenga en Jan van Veen’s Candlelight.