Sensation wint Marketing Excellence Award 09

27-11-2009 @ 21:59

Sensation is verkozen tot marketingbedrijf van 2009 bij de uitreiking van de Marketing Excellence Award 09.

Sensation werd gekozen door de vakjury en het publiek. De andere kanshebbers voor de Marketing Excellence Award voor de marketingorganisatie van het jaar waren Bol.com en G-Star. In de categorie Innovatie viel de keuze op Dwarsligger en in de categorie Connected Customer sleepte Marktplaats.nl de award in de wacht. In de categorie Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen werd Fishes tot winnaar uitgeroepen.
In Brandboxx Almere nam Duncan Stutterheim namens Sensation (ID&T) donderdagavond 26 november de prijs in ontvangst uit handen van juryvoorzitter Herwin van den Berg. Stutterheim: ‘Voor mij is het bijzonder, ik kom niet uit het marketingvak maar uit de feesten. Als je de vakjury en al die topmensen ziet die erover oordelen, dan ben ik echt vereerd. De waardering van al die dikke mooie merken voelt enorm goed.
Van den Berg lichtte de keuze vanuit de vakjury toe: ‘Knap hoe Sensation zich door de jaren heen heeft weten te ontwikkelen van een standaard dancefeest naar een totaalbeleving. Daarmee zijn ze de dancemarkt ontstegen. Ze overweldigen de consument in plaats van dat ze deze tevreden stellen. Er zijn maar weinig entertainmentbedrijven die een merkevent (inter)nationaal zo succesvol weten neer te zetten. Door het motto Be part of the night dress in white betrekken ze bezoekers optimaal bij het merk. Sensation is daarmee een perfect voorbeeld van engagement marketing.’
lees verder op: http://www.adformatie.nl/nieuws/