Nathalie brengt album "EENS DAN KOMT DIE DAG" op Nederlandse markt

16-04-2010 @ 17:41

De Belgische zangeres Nathalie scoort op dit moment met haar single "Ik lach weer naar het leven". Een titel die daadwerkelijk op haar slaat, want na jaren succesvol te zijn in eigen land is het haar gelukt om met "Ik lach weer naar het leven" op diverse speel- en hitlijsten te komen staan. In Nederland was ze jaren geleden de ontdekking van Pierre Kartner. Op 14 jarige leeftijd scoorde ze met een door Vader Abraham geschreven nummer "Mijn mammie lief".

Mede door haar toen jeugdige leeftijd bleef het succes in Nederland beperkt tot deze ene hit.

Nu jaren later gaat ze opnieuw de kans wagen om de Nederlandse markt op te gaan. Een team dat mede zorg heeft gedragen voor het succes in eigen land zal haar ook in Nederland vertegenwoordigen. Wel zijn er inmiddels besprekingen met diverse boekingskantoren om voor haar exclusief de boekingen te gaan doen. Maar omdat deze Belgische zangeres niet over een nacht ijs gaat zal ze de beslissing wat dat betreft nog even uitstellen. Ze wacht eerst de reacties van het publiek af van de komende single, welke eind mei zal verschijnen, en het album "Eens dan komt die dag"
Wel heeft Nathalie voor de promotie van haar geluidsdragers een Nederlands bedrijf in handen genomen. SHOWBIZZINFO, al jaren zich gespecialiseerd in de promotie van entertainment en geluidsdragers. Wat bijna 15 jaar geleden begon met het gedrukte magazine SHOWBIZZINFO is de laatste jaren uitgebreid met de plug en promo van geluidsdragers en niet zonder succes want  steeds meer artiesten weten de weg naar dit uit Delfzijl afkomstige bedrijf te vinden. Ook is SHOWBIZZINFO betrokken bij het succes van de ORANJE CARROUSEL, het muziekevenement wat ook dit jaar weer op vele plaatsen aanwezig zal zijn.

www.zangeresnathalie.be